Bezoekersteller

De laatste 5 artikelen

dinsdag 15 november 2011

Een achterbaks onderkruipsel



1. Jack van Gelder in een interview:

"Johan Derksen heb ik geen moeite mee, René van der Gijp ook niet, maar Genee vind ik een achterbakse jongen. Ik vind het gewoon een onderkruipsel. Ik ga geen voorbeeld geven, je hoeft alleen naar zijn gezicht te kijken, dan weet je genoeg.'"

2. Met VI is niks mis mee.

3. Er mist de nodige onderbouwing bij zijn kritiek.

In elk van de bovenstaande zinnen zit een taalfout. Welke fout en hoe moet het wel?

(de antwoorden staan in de 1e reactie hieronder)


1 opmerking:

  1. Zin 1:
    1e zin citaat: Met Johan D. heb ik geen moeite.

    2e zin: Mis + mee = dubbel. Met VI is niks mis.

    3e zin: mist-->> ontbreekt. Of: Ik mis de nodige onderbouwing... (Mensen missen iets, dingen/zaken niet)

    BeantwoordenVerwijderen