Bezoekersteller

De laatste 5 artikelen

vrijdag 13 mei 2011

I am The Dam -Taal om indruk te maken

Via zoon Kristian kreeg ik de volgende tekst toegespeeld. Een reclametekst voor een nieuw woonproject in Amsterdam.
Ik vind het een prachtig voorbeeld van een ronkende tekst, vol met modieuze, vage, overdreven aanbevelingen. Op sommige lieden zal het best indruk maken, maar de tekst is gruwelijk pretentieus. Alsof je de hemel op aarde gaat huren. Taal om van te bibberen.



Teleportatie: toekomstmuziek, of is de toekomst toch dichterbij dan gedacht? Met een ingrijpende ontwikkeling van een nieuw concept in het bestaande kantoorgebouw aan de La Guardiaweg 5 in het Teleportgebied in Amsterdam-West wordt bewezen dat de toekomst inderdaad een kwestie is van de juiste ingang.
Een innovatief en ambitieus project, eerst en vooralsnog enige in zijn soort, bezorgt het elegante, en zeer solide geconstrueerde kantoorgebouw een nieuwe jeugd. Met een helder doordachte filosofie wordt een breed serviceconcept aangeboden. Het gebouw zal transformeren naar een episch centrum waarin werken èn leven een belangrijke rol spelen. Een gebouw met een constant groeiend aantal standaard capaciteiten, dan wel ‘apps'.
Door het uitgebreide servicepakket kan de initiële investering voor de huurder laag zijn en kan hij zich meer richten op zijn kernactiviteiten.
Klimaatbewust gehuisvest zijn, shoppen tijdens of na werktijd, kinderopvang, het Nieuwe Werken: alle toekomstvisies tesamen in een gebouw waarvan de gebruiker met trots zal willen bevestigen: ‘I am The Dam'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten