Bezoekersteller

De laatste 5 artikelen

dinsdag 31 mei 2011

Begin nooit een weblog over taal !

Zoals de oplettende volger zal zijn opgevallen, ik heb dit weblog gemoneytized. (Advertenties via Adsense) Misschien valt er met een flink aantal hits nog een paar stuivers te verdienen, om de bodem van mijn schatkist te bedekken. IJdele hoop, vrees ik. Ik zit nu op ruim 7700 hits. Pathetic...
Ik moet mijn tags/labels maar eens aanpassen. Wie weet, misschien vliegen de hits omhoog. Woorden als:

Lady Gaga, Justin Bieber, Rihanna, Obama, American Idols, Beyonce, Barcelona, Manchester United, Dallas Mavericks, NBA, LeBron, Lybia, Wilders, DWDD, Ajax, Breaking, Mladic .

De zoekmachines maken meteen overuren en hele volkstammen stromen toe op de blog Zoekdefout. En ik maar cashen. In de ideale wereld.

Helaas heb ik te maken met een paar wereldvreemde taalliefhebbers. Van die lui die op elke slag zout leggen, zitten te zeuren over spellingsfouten, foute uitdrukkingen. Zo 2010! Daar is geen droog brood mee te verdienen.

Wil je gauw rijk worden? Begin nooit een weblog over taal! Ik heb nog geen verhuisplannen voor Sillicon Valley. Enschede is ook mooi.

4 opmerkingen:

  1. Veel succes gewenst met je advertenties. Ik ben ook een taalfreak en dus arm, maar wel gelukkig! Gewoon doorgaan.

    Willy van der Meer
    www.leerjezelfeentaal.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alle rijkdom is uit te drukken in geld :-)

    Ook ik heb nog steeds geen Porsche voor de deur, maar ach, m'n oude karretje is ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geld is niet alles. Ik zeg altijd maar: " Als je hartje maar reins is. "

    BeantwoordenVerwijderen