Bezoekersteller

De laatste 5 artikelen

maandag 11 januari 2010

Sex-advertentie: ik kijk niet op de klok en je krijgt een kopje koffie!

Een Belgische "erotiche" advertentie op internet:

Hi op Erotiche gebied geef ik jou een heerlijke erotiche massage, jong of oud dik of slank, ook stelletjes zijn van harte welkom en ik geef jou een heerlijke erotiche warme Vaginale massage, wel met mij geile tongtje ik geef jou ook een heerlijke erotiche tantra massage met of zonder hoogte punt, hoeft niet maar als je dat zal willen geen probleem, daar is bij deze massage zachtjes strelen, en jou een beetje opgewonde maken, ben wel een beetje ondeugend vind jij niet zo erg he ok, het hoort bij de massage, om jou het gevoel te geven dat je weg smelt van zaligheid en heerlijkheid, en dat weer zweeft en dat je weer op de wolken loopt, ik ben wel ruim meer dan 1 uur met jou bezig en ik kijk niet op de klok en komt er nu tijd bij oke geen probleem oke, normaal je drinkt ook een kopje koffie toch


Commentaar webmaster: 
Ik draag bovenstaande schrijfster (?) voor voor de Nobel-prijs voor de Literatuur. Als ze deze prijs niet wint, kan ze altijd nog een heerlijke erotiche tantra massage met of zonder hoogte punt verzorgen, ook niet misselijk!


Opdracht: vertaal de advertentie in ordentelijk Nederlands.




2 opmerkingen:

  1. Mijn vertaling luidt als volgt. (de titel met een knipoog).

    Ik kijk niet op de klok maar let wel op de kleintjes want mijn klanten krijgen alleen koffie.

    Beste lezers en lezeressen ik kan jullie een heerlijke erotische massage geven.
    Of je nu jong of oud, slank of dik bent, dat maakt mij echt niets uit.
    Ik geef ook massage aan stelletjes.
    Aan de dames kan ik desgewenst met mijn (geile!) tongetje een warme, ertotische, vaginale massage geven.
    Ik geef ook Tantra massages en kan dat doen zodat er al dan niet een hoogtepunt optreedt, daarover beslis jij als klant.
    Bij de Tantra massage word je zachtjes gestreeld waardoor je min of meer opgewonden raakt.
    Ik ben tijdens deze massage wel een beetje ondeugend, maar dat zal je vast niet erg vinden.
    Het hoort er trouwens ook bij, want het doel is om je een gelukzalig gevoel te geven, een gevoel alsof je zweeft of op de wolken loopt.
    De behandeling duurt ongeveer een uur maar als het wat uitloopt ga ik niet op de klok kijken. Het tarief blijft ongewijzigd.
    Normaal drinken mijn klanten na de massage ook nog een kopje koffie met mij.
    Spreekt dit je allemaal aan, maak dan snel een afspraak met mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Frans (beheerder)13 januari 2010 om 06:21

    Mijn zgn. Opdracht Vertaal de advertentie in ordentelijk Nederlands, was met een knipoog bedoeld. Ik zou aan die leuke ranzigheid niet eens willen beginnen. Los van de ranzigheid: veel te gedetailleerd voor een sex-advertentie!

    BeantwoordenVerwijderen